luni, 5 iunie 2017

Familia mea și alte semne



Tata se uită la filme interzise minorilor, mama face plăcinte poale-n brâu, sor’mea rezolvă ecuații de gradul doi, eu sunt cu Minodora pe face time, acum o rog să-mi arate sânii.

E aproape de miezul nopții, căldură mare, tata sforăie îndârjit în fotoliu, cu capul pe spate, transpirația îi brăzdează chipul, răsuflă ca un cardiac, ecranul e orb, ca să fie bine îmi spun: semn că ar fi muncit de ceva gânduri. Mama s-a retras în dormitor și-și probează rochia ei de mireasă: semn că e melancolică, sau e clipa ei de fericire? Sor’mea a pus o melodie veche ... tombe la neige: semn că se duce la baie să facă pipi.


Eu stau cu ochii pironiți în laptop, iubita mea și-a tăiat degetul arătător, nu-i curge nici o picătură de sânge … tu ne viendras pas ce soir...  încerc să-i spun ceva, ea cu o jumătate de deget la gură în face semn să tac: arșița nopții ne permite să ne vedem mai bine unii cu alții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu